Torsdag

Har röjt lite på rummet och betalat räkningar, skit tråkigt. men för att vara ärlig har jag bara softat mesta delen av dagen!:) sjuuukt sköönt!
Kände att jag behövde en soft dag till innan man går på helgjobbet!

Ikväll är det träning för min del, Linn jobbar som vanligt på Lipz! Så ska lösa av henne på jobbet kl 18.00 så hon hinner hem innan nattjobbet på Lipz börjar!

Och våran kära bil har lite problem igen, vänser bakdörr går ej att stänga längre och problemen kommer sällan ensamma. Har märkt att passagerarsidans dörr också börjat lite...
SÅ just nu kör jag runt med dörren öppen (dock fastknuten med Mavis hundkoppel så den ej kan gå upp!) ett gött plingande ljud, varningstext att dörren är öppen och med jämna mellanrum börjar ljuset i bilen blinka...hahah!

Men ska till Adrian imorgon och lösa detta lilla problem:)

Jaaaa, annars har det väll inte hänt så mkt....

I lördags var vi som sagt och käkade lite med Lisa, kul att träffa henne igen:D
Sen drog Linn iväg för att jobba lite och jag drog till Mortens med Carlos!!!

Så nu väntar jobb på Laxbutiken hela helgen sen blir det lite afterwoork på Söndag när Lipz har en liten personalfest!:D Kan bli trevligt!!


Ne nu ska jag göra ngt vettigt av denna dagen!!

Ha d bra Kram /Emelie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0