Onsdag

Har varit en rätt seeeg dag idag på jobbet med "blowjob Jenny" (fatta att hon fick in hela frukhelvetet i munnen:O?!) och Hannimontaani som var bakis och stolt över golfvinsten :), Linn hoppade in extra för att ja skulle göra fruktmousse men tanken var att hon skulle åka hem när jag var färdig. Hon blev iaf kvar till kl 19.30 som alla andra:) Gött med lite staaaasch nu innan Barca:)

Har pratat med Camilla idag också, blir en långtur i helgen på fullbloden hoppas ja:) skulle höras på Fredag igen! Som jag har läääängtat efter att rida igen och denna sommaren hoppas jag att tiden räcker till lite mer så det blir fleeera långturer på kvällarna. Tanken var att jag, Linn och Hanna skulle ta oss en tur på Fredag kväll men Linn och jag glömmer helt bort att vi har bortamatch så får ta den turen en annan dag, Sorry Hanna!

Har oxå blivit en nyans blondare, har ingen bra bild på det just nu men kommer upp så snart jag tagit en!
En ny arbetsdag imorgon väntar såå, sleeeeep tight / Twins

PS! har bild på Jenny ala sucker som kommer upp inom kort, vet inte om jag vågar lägga ut den hehe.....



Jenny är Laxens egna bloweeeer utan tveeeeeeeekan:)

OMG!!!

Kommentarer
Postat av: hanna

haaaha! lägg upp bilden på jenny! helt osant att få in den gigante! det e vad jag kallar big time niggaa dicky! haahahaaa

2009-05-06 @ 22:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0