zzZZzz

Borde somnat för längsen men har fastnat här med låten hurtful, riktigt bra låt!
Match på Torsdag igen med B-laget, pratade med tränaren idag och anledningen till att ja ska spela den är för att jag ska hitta "tillbaka" så hoppas verkligen det blir vändpunkten. Ska inte gå ut med några som helst krav eller någon press på mig själv alls, ska bara spela enkel fotboll och ha JÄVLIGT kul. :)

Undrar vad det är för volvoraggare utanför en Tisdags natt och kör som fan?!..hmm eller är det idag GG har ngn "facebookfest"?...whatever...

Neeeee nu måste jag verkligen få min beautysleep inför morgondagen, ska vara på kdesign kl 10.00 så behöver min sömn nu känner jag och detta inlägg blev verklgen kul att läsa men jag VET att ni har kommit ända hit nu så:P hahaha

Godnatt/Ems

Ps! jag vill ha tebax mitt långa hååår, typ nu!....


Kommentarer
Postat av: emma

sök på Erik Hassle håll ditt huvud högt på youtube.. han sjunger sjuktbra där=) man ryyyyyyyyyyser=)

2009-03-18 @ 21:15:17
URL: http://emmaaberg88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0