Söndag

Idag har jag jobbat fram till 14.30 sen iväg och spela match! VINST+1 MÅL OCH 2 ASSIST! 
Dock spelade vi som en flock utsläppta kossor på grönbete, yrade runt som idioter och vet inte vad passningspel är?!?! Dock var vi inte i närheten av kossornas energi när de blir utsläppta på grönbete utan vi hade ingen energi överhuvudtaget, den försvann igår med earth hour tror jag? kortslutning..?!

Vi rycker upp oss i andra men inte i närheten av hur vi kan spela, Vinst blev det men en sån där jobbig vinst som man inte gläds åt utan man bara fokuserar på det kassa spelet vi hade!! Yeye, bätter lycka nästa gång! nu spelar vi inte förräns den 7 april så lite matchvila ska få oss på fötter igen!!!!

Efter matchen åkte jag hem till mamma och pappa, käkade mat och tog mig ett hot baaaaad, hur sköönt som helst!!!!:)
Linn och jag tog med Mavi och gick hem men på promenaden så la han sig ner i en rabatt och vägrade gå?! ryckte lite så han reste sig men la sig igen på vägen?...jag kände lite på honom när han började stortjuta då jag va när hans mage. Mavi är lite sjuuuk tror ja, ska avvakta ikväll/natt och ha uppsikt på bäbisen så om det blir värre åker vi till veterinären imorgon! Aldrig kul med sjuka djur, speciellt när de inte kan prata och säga vart,hur mkt och vad det beror på!
Hoppas verkligen inte det är ngt allvarligt!

Our lovely car har ju lagt av igen, antagligen så är det generatorn som är är kass:( SÅ nu står den på Björks och väntar på reperation och sedan massa nya utgifter!!!! tror hela Bröderna Björks går runt  på våran bil om inte annat får de trevligt besök sisådär 2 ggr/vecka! hahahahaha....

Ne dags att sova, en ny arbetsdag imorgon och jag är så trött och har ont överallt typ! Hamburgsund är riktiga grisspelare som fläskar på ordentligt medans vi bara idisslar?!...

Godnatt/Ems


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0