Måndag

Jaa som ni vet har vi spenderat största delen av dagen med Lisa, nice att träffa henne igen måste jag säga!
Bestämde även att vi skulle ha en liten "reunion" fest tillsammans med the old friends, ska snacka runt lite med det gamla gänget och jag hoppas verkligen att alla kan vara med!:)
Lisa ska även med på Lördag förhoppningsvis när Laxen kommer till oss!
Har även hört att det är typ 90% säkert att Jonas (ägaren av Laxbutiken) kanske dyker upp och att vi har fått klartecken att ta med oss 3 backar Julöl från laxen som vi ej har fått sålt!!! hahaha...kan bli en bra fest det här känner jag!
Våran vecka är ganska fullspeckad iaf:

Tisdag jobb+träning
Onsdag Fotografering med Kdesig + Shopping med Hanna
Torsdag träningsmatch
Fredag jobb
Lördag jobb+FEST
Söndag träningsmatch+jobb

Ngt åt det hållet ungefär:) och idag har vi beställt lite nytt från Nelly.com. Mina efterlängtade skinnleggins och en topp från cheap monday! Lägger upp bilder när de kommer på Onsdag. Ska även ut på en billig shoppingrunda för att se om vi hittar ngt att ha på oss på Lördag!
/Twins

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0