baaad update

Men så är det när man går låånga dagar ute på laxbutiken. 12-19.30 idag igen. Imorgon blir det 9.30 -15.30, skööönt!
Häärligt att det är jag Nicole och Mimman imörra, ett gott o glatt gääng!

just de, bilderna...slänger upp dem nu!


Lördagens Förfest i bilder
                



Alla gick ut på Mortens sen utom jag. Jag tvingade med Cal att åka till trollhättans Lipz, vet ej varför men fick nått infall. Det var roligt iaf, men fick lite ångest för att jag lämnade alla på Mortens.


i kön med ngr bruudar, blev bjuden på efterfest! höhö

bartendern försökte hålla sig vaken...

inne på Lipz

Caaal

in i dimmmaaaan!

Hemvägen
- Fick cal att posa lite varstans!
   

avslutar med denna bilden!
ska röja bort lite skit här hemma men nu har ni fått lite update iaf!
ciaao Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0