Äntligen hemma..

Nu är vi äntligen hemma igen, våran färd hem började kl 08.00 imorse från Karro i GBG! :) bestämde oss för att sova hos henne efter den 45 min långa kön till Park lane igår kväll. Grymt kul att träffa brudarna igen och vi hade superroligt på Park lanes "Gaynight"! Stannade till kl 03.00 ungefär sen tog vi taxi till karro och tjöta gamla och nya minnen;)
Efterfesten va i taxin hem då turkchaffisen satte på turkmusik på högsta volym som vi så glatt dansa till, tror ja har film på denna händelse! kommer upp så fort vi har lagt in den på datorn. En del bilder oxå!!
Fotograferingen gick bra igår, suuperkuul verkligen! Hade hyrt en bowlingbana på Buddys som vi använde när vi plåtade! Kan tänka mig vad alla andra tänkte om oss som bara gick fram och poooosa framför bowlingbanan ist för att bowla hahaha...Kul iaf, och bilder från det kommer när jag fått dom från Kristin. Ska eventuellt köra en till fotografering nästa vecka om vi kommer på någon bra ide:) Vill Tacka Karro och Tobbe oxå för sovplatserna inatt, supermysigt i bäddsoffan tillsammans med Emma!!
Måste ses snart igen brudar och TACK för en trevlig kväll, nu ska vi jobba till 19.30 med 3 timmar sömn i kroppen!:) wehooo here we gooo!:P
/Twins


Kommentarer
Postat av: Karolina

Tack själva!!! Det är bara att komma och sova här, anytime! det är vad en lägenhet i stan är till för ;D

2009-03-07 @ 16:08:40
URL: http://karramia.blogg.se/
Postat av: emma

tack för at ni förgyllde min kväll igår=)

2009-03-07 @ 17:38:36
URL: http://emmaaberg88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0