3 1/2 månad

Ännu ett par röntgenplåtar som visar hur benet såg ut när jag tog bort gipset efter 3 1/2 månad.
Såå nu har jag visat bilder från första dan till mitten och slutet:)
 
Första bilden är från sidan och den andra framifrån.
Kan ju säga att läkningen tog extra tid eftersom mitt ben la sig snett igen efter att dem dratt det rätt som ni ser på sista bilden men tydligen så var det inte tillräckligt för att dem behövde göra nått åt dt! Men tycker det ser lite skumt ut :P

Läkaren skall skicka ett brev lr plinga mig när han pratat med ngr kollegor om när jag kan vara spelklar, han sa maj till mig och jag längtar till matchspel. Måste bara vara med och köra på träningarna så jag vågar mer, kan lova att det sitter en liten spärr i hjärnan som säger åt en att " å det här kommer göra ont" men det gör det inte, så det gäller att våååga!

Skall kolla herrestad-myckleby men brorsan nu, ciaao Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0