Träning

Hej allihopa!
Sitter nu och natt/kvällsbloggar. Har varit lediga idag men inte gjort mkt alls. Va på stan och kollade runt lite men fastnade inte för nått speciellt. Blev lite smååsugen på vissa saker så får se ifall vi inköper något imorgon kanske.

Annars så har vi tränat idag, fotbollsträning med Ljungskiles damlag. Första timmen hade vi löpning utomhus men jag (Linn) fick ta mig en lite läängre promenad med Mavi eftersom jag inte har börjat jogga/Springa ännu efter skadan. Sista timmen körde vi gympa (Friskis och svettis) i en timma med instruktör. Jag joina så mkt jag kunde och det var härligt att få arbeta lite med kroppen. 

(Såhär knäppa ser vi ut när vi ska träna, såå underbart att röra på sig.)


Imorgon blir det rehabsträning hos sjukgymnasten en timma och torsdag är det fotbollsträning som kommer bestå av promenad och styrka för min del, Mli och dem kommer att få träna kondition och fotboll. Känns skönt att vara igång i träning och funderar även på att börja simma då det skall vara bra för benet. :)

Träning är såå underbart, man mår så bra av det. Älska Träning

Kommentarer
Postat av: Ida

Simma har ju jag också gjort! Superhärligt :) och det är även mental avslappning så det är jättebra..

2009-01-28 @ 12:08:00
URL: http://idajosefine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0