LSK


Japp, detta va alltså första träningen för mig på försäsongen 2009...Lovar att det kommer att kännas imorgon! vi löpte och hade styrka, dock gick inte löpningen bra alls eftersom att mitt knä har damp så fort jag springer., men hoppas det blir bättre! Får joina linn och köra på cykel lite tror ja! Känns skönt att ha kommit igång med träningen iaf, kroppen kommer i form igen, man orkar mer och blir mkt piggare!
Målet den här säsongen måste väll bara vara att ta min systers plats som skyttedrottning?! nu när hon är borta måste ngn ta över iaf tills hon kommer tebax:P Hoppas verkligen på en målrik säsong för min del iaf, började bra idag med 10 mål på en övning vi hade 2 mot 2 :P
måste få i mig ngt i magen efter träningen, återkommer med mer updates senare:P
/MLi

Kommentarer
Postat av: Wamid

Det ser lite ut osm du steker på kortet där MLI medans den andra bruden försöker slita sig fram för sitt liv haha

Postat av: MLi

Linslus som man e:P

2009-01-16 @ 23:39:24
Postat av: STEFANIE

ahhhh så sugen jag blir på att spela fotboll!!!! :)

2009-01-18 @ 15:59:23
URL: http://therestefanie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0