Sommaren 08


Jobbade jag på Laxbutikens nyöppnade glassbar, så mina dagar såg ut såhär ungefär!:)
Kan starkt rekommendera stället sommaren 09 för er som är glassälskare, dock är det lite dyrt men ALLA tillbehör ingår och då snackar vi munkar,strössel,såser,sylter,chokladströssel,chokladstänger med olika smaker,vita chokladblommor och sist men inte minst PARTYPARAPLYT! Har även alkoholtillstånd så vissa glassar serveras med alkohol t.e.x. Baileys med vaniljglass och chokladkaffebönor eller sorbetcocktail med ASTI :) Eller varför inte bara en vanlig stor stark! sjuuukt gott! Om det blir en säsong till ska jag göra allt för att du ska få just din favoritglass perfekt!!!!
Nu är vi inne på småtimmarna igen då jag bara skriver skiiit! men ni har antagligen läst hit så då kan vi fortsätta:P haha nedå, ska låta lidandet bli kort! Godnatt! /Ems

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0