Heeeeej

Heeejsan!
Dålig update men har haft lite att göra idag. Vi var lediga från jobbet idag så sov till 12 tiden nått och sedan ut en sväng med Mavi. Jag (linn) skulle till sjukgymnasten och efter det var det dax för slingor hos Alan. 

Min utväxt ser mkt bättre ut nu och det behöövdes verkligen slingor:) 
fick några mörkare där bak..



Ems körde på två färger och jag likaså men Ems fick fler än mig.
Åså har hon fått så lååångt hår med...

Löööve it! ska spara mitt med nu även om Alan sa att vi skulle klippa oss snart;P haha

Senare så ringde vii Cal och åkte till Cactuz och kääka, mumms me Panini.
Drog vidare ut till torp och handlade in lite Mavimat. Så nu har han också ätit och alla e glada.
Pussss och Kram Twiiins


Kommentarer
Postat av: Linda

Va snyggt!

är du nöjd?

2009-02-23 @ 21:04:38
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Linda

Härligt!

Ser jättesnyggt ut verklige n:)

vad gör du ikväll?

2009-02-23 @ 22:03:11
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0