$$$$$$$$$$$

Halo chicaaaas! Vill ni tjäna pengar på eran blogg?! (svar:JA)  Då är det värt att kolla in our annons till höger under länkningarna, annonsen från double! Har suttit och klurat på detta ett tag nu och tillslut har vi fått (nästan) allt på plats! Och eftersom vi inte är själviska/hemlighetsfulla utan vill dela med oss lite av kakan så bjuder vi på detta lilla tips så ni kan få en slant extra att gå och handla kläder för och tipsa andra om!  Gå in där och registrera er, lägg upp double annonsen (alt. valfri annons) och vips så börjar pengarna rulla in?!...FRÅGOR på det?! kommer upp med mer tips om detta vid ett senare tillfälle då jag lärt mig mer och för att jag just nu håller på att dö av min "datorhållning" ( gamnacke,mushand m.m)

Skönhets sleeeep here we come!

Godnatt /Twins


Kommentarer
Postat av: Fittan Fes

Cool blogg!!

Se ya at;

www.fittanfes.com

2009-02-10 @ 13:48:17
URL: http://www.fittanfes.com
Postat av: Uddevalla

Alltså ni är verkligen inte.....

2009-02-10 @ 19:06:00
Postat av: FILIPPA

hur mkt tjänar man typ, och på vad ?

2009-02-11 @ 09:59:59
URL: http://filippalund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0