Allahjärtansdag om 22 min..

 


Och imorgon kommer sötnosen hem, som jag har längtat! Kan inte bli bättre än så! Idag har jag jobbat 08.45-19.45, Seeeeeeeg dag men kom ändå hem med massa spring i benen så passade på att dra ut och springa en runda på några kilometer. Tänkte jag skulle passa på när man ändå va sugen och det var super härligt!
Så nu ska jag ta en seeen kvällsmat sen ska jag sova! Ska jobba imorn igen.
Har förövrigt inte hänt ett piss med tanke på fre 13! vilket jag tycker e skiiiiit bra, men tror inte på den skiten ändå! Alla råkar ju ut för olyckor dagligen så too bad för alla de som gjorde det just  idag!

Natti natti /Ems


Kommentarer
Postat av: DIANA

Vilken fin blogg du har ;)

Ha en trevlig ALLA HJÄRTANS DAG<3<3



VI SES<3<3<3

2009-02-14 @ 12:52:43
URL: http://propyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0