Halle och Hunneberg!

Igår kväll åkte jag och Carla till wargön och halle- hunneberg för att kika på älgar! Vi åkte ganska sent så när vi väl hittade dit så var det ganska mörkt men vi bestämde oss för att ta en titt iaf. Varken jag eller Carla har varit där innan men det är ju känt för att det finns så mkt älg där. Vi åkte en bit genom skogen i hopp om att vi skulle stöta på ngr älgar. Tillslut kom vi fram till ett älgmuseeum och bestämde oss för att Vi skulle åka tillbaka en annan dag då det var lite ljusare så man såg bättre....

 
Detta var den enda älgen jag fick se....trodde jag..

Vi bestämde oss för att ta en titt på det andra berget för skojs skull och då stöter vi på 4 älgar!
Överlyycklig! 2 stycken stod mitt på vägen och några sprang på en äng. Neee skall tvinga med Carla imorgon efter att han tränat! Har garanterat hittat mitt favvoställe på jorden:):):)

Vet ej varför Älgen blivit mitt favoritdjur men så e det!
Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0